شناسهٔ خبر: 73385 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پایان تصویربرداری «الیما» در خطبه‌سرا

الیما تصویربرداری فیلم «الیما» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نازیلا حدیقی به تازگی در منطقه خطبه‌سرا در شمال کشور به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی آن در حال انجام است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، به گفته حدیقی تهیه‌کننده و کارگردان پروژه تصویربرداری در لوکیشنی که توسط طراحان دکور ساخته شده به پایان رسیده و هم اکنون تدوین توسط حسین غضنفری در حال انجام است.

بازیگران اصلی «الیما» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: نیما ابراهیمی، مهدی امینی خواه، مسیح حقیقی، شیوا خسرومهر، فهیمه رحیم نیا، آزاده سیف، مارال فرجاد، محمود مقامی، فرحناز منافی ظاهر، مهوش وقاری همراه با هنرمند خردسال صبا صادق زاده.

این فیلم داستان زندگی مادری را روایت می کند که پس از فوت همسرش در تلاش است تا بار مشکلات خانواده را به تنهایی به دوش بکشد، اما بچه های او هرکدام خواسته های خودشان را دارند که با ذهن سنتی او مغایرت دارد. او سرانجام بدون اطلاع آنها به خانه سالمندان می رود و در آنجا با کسانی آشنا می شود که مسیر زندگی و تفکراتش را نسبت به مسایل و مشکلات امروزی تغییر می دهد و... .

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسندگان: نازیلا حدیقی، پژمان آریا، مجری طرح: موسسه لوح تصویر، مدیر تصویربرداری: پژمان آریا، صدابردار: علیرضا نوین نژاد، مدیر تولید: حسین الماسی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمدجواد صالحی، طراح صحنه و لباس: امیر خراسانی، طراحان گریم: سجاد چراغی، مرجان سلمانیان، عکاس: وحید لطفعلی پور، استوری بورد: پرناز راد، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراحان دکور بخش شمال: رضا صمدی پور، داود فرجامی، بهراد ابراهیمی، جانشین تهیه: شه دین حقیقی، تولید موسسه سی نما مسیحا.

 

نظر شما